REGULAMIN BLOGA „NA TROPIE HISTORII”
I ZASADY OGÓLNE
- Użytkowanie bloga „Na tropie Historii” nie wymaga rejestracji.
- Użytkowanie bloga „Na tropie Historii” jest bezpłatne.
- Użytkownicy bloga „Na tropie Historii” zobowiązani są do kulturalnego zachowania i okazywania szacunku innym użytkownikom.
- Używanie wulgaryzmów jest niedopuszczalne.
- Obrażanie innych użytkowników jest niedopuszczalne.
- Propagowanie wszelkich treści lub działań niezgodnych z prawem polskim jest niedozwolone, a wszelkie takie sytuacje zgłaszane będą na policję.
- Użytkownicy mają prawo do komentowania wpisów i dyskutowania z innymi użytkownikami bloga w ramach obowiązującego prawa.
- Użytkownicy, korzystając z bloga, akceptują zapisy poniższego regulaminu i zobowiązują się do jego przestrzegania.
II PORTALE
SPOŁECZNOŚCIOWE
- Użytkownicy bloga „Na tropie Historii” mogą także korzystać z oficjalnego profilu bloga na Facebooku, który dostępny jest pod adresem https://www.facebook.com/pages/Na-tropie-Historii/689148531119659?ref=stream
- W tej chwili nie są prowadzone inne profile na portalach społecznościowych. Jeśli zostaną utworzone przez autora bloga, poinformuje on o tym na blogu oraz na pozostałych istniejących profilach na innych portalach społecznościowych.
- Na oficjalnych profilach bloga na portalach społecznościowych obowiązują te same zasady, co na blogu.
III KORZYSTANIE Z
MATERIAŁÓW
- Wszystkie materiały publikowane na blogu „Na tropie Historii” są dostępne dla jego użytkowników.
- Korzystanie z materiałów dostępnych na blogu „Na tropie Historii” w celach o charakterze niekomercyjnym dozwolone jest nieodpłatnie, z zastrzeżeniem, że należy każdorazowo podać źródło, z którego pochodzą materiały.
- Wykorzystanie materiałów dostępnych na blogu „Na tropie Historii” w celach komercyjnych możliwe jest tylko za zgodą autora bloga. Może, ale nie musi, zażądać opłaty za ich komercyjne wykorzystanie. Każdorazowa należy podać źródło, z którego pochodzą materiały.
IV REGULAMIN
KONKURSÓW
- Konkursy organizowane są przez autora bloga „Na tropie Historii”.
- Uczestnikiem konkursu może być każdy Czytelnik bloga.
- Osoby niepełnoletnie, biorące udział w konkursie organizowane przez autora bloga „Na tropie Historii”, muszą uzyskać zgodę opiekuna prawnego. Przesłanie pracy konkursowej przez osobę niepełnoletnią jest równoznaczne z potwierdzeniem uzyskania zgody opiekuna prawnego.
- Autorzy prac konkursowych oświadczają, że są autorami nadesłanej pracy. Wykrycie plagiatu oznacza dyskwalifikację zgłoszonej pracy i skierowanie sprawy do odpowiednich organów. Popełnienie plagiatu nie dyskwalifikuje autora z uczestnictwa w innych konkursach.
- Jeśli jest to przewidziane w postanowieniach konkursu, jeden autor może nadesłać kilka prac. W takiej sytuacji tylko jedna praca danego autora może zostać nagrodzona.
- Jeśli jest to przewidziane w postanowieniach danego konkursu, praca może zostać stworzona przez kilku współautorów. Nagroda wysłana zostanie na adres szefa zespołu. Podział nagrody dokonywany jest przez współautorów.
- Konkursy mogą dotyczyć różnych obszarów tematycznych i przyjmować różną formę.
- Nagrody określane są każdorazowo przy ogłoszeniu danego konkursu.
- Nagrody pozyskiwane są przez autora bloga lub pochodzą od sponsorów.
- Wszyscy uczestnicy konkursu muszą zamieścić w zgłoszeniu klauzulę, w której wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia konkursu, ogłoszenia zwycięzców oraz przesłania nagród. Dane osobowe nigdy i w żadnym nie będą przekazywane osobom lub podmiotom trzecim. Dane osobowe są gromadzone tylko na czas realizacji danego konkursu. Jeśli osoba wygra nagrody w różnych konkursach, za każdym razem musi podać swoje dane osobwe.
V REKLAMA NA BLOGU
„NA TROPIE
- Reklama na blogu „Na tropie Historii” może przyjąć następujące formy:
- Sponsoring konkursów
- Recenzja / opis dostarczonych produktów
- Reklamy Google AdSense / AdWords
- Wpisy sponsorowane
- Kampania promocyjna
- Nagrody na konkursy dostarczane przez sponsorów powinny być powiązane z tematem bloga.
- Treść wpisów sponsorowanych może być dostarczona przez reklamodawcę lub przygotowana przez autora bloga.
- Recenzja z definicji jest subiektywnym sądem autora. Autor bloga „Na tropie Historii” zastrzega sobie prawo do wyrażenia własnej opinii o recenzowanym produkcie lub usłudze, niezależnie od tego, czy otrzymał jakiekolwiek wynagrodzenie za przeprowadzenie recenzji.
- Opis produktów musi być zgodny z rzeczywistością i nie może wprowadzać w błąd Czytelników bloga.
- Długość i forma kampanii promocyjnej jest uzgadniana indywidualnie.
- Cena reklam na blogu uzgadniana jest indywidualnie dla każdego reklamodawcy. Głównymi czynnikami decydującymi o cenie jest rodzaj reklamy, czas trwania kampanii reklamowej oraz średnia liczba regularnych unikatowych odwiedzin bloga na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy.
- Autor bloga „Na tropie Historii” zastrzega sobie prawo do odmówienia prowadzenia kampanii reklamowej, w szczególności gdy:
- Produkt lub usługa nie jest związana z historią
- Przedsiębiorstwo nie działa w branży związanej z historią
- Produkt lub usługa nie pasują do ogólnej koncepcji bloga
- Reklama w komentarzach jest zabroniona. Komentarze zawierające materiały promocyjne ( w tym linki do reklamowanych stron ) będą usuwane.
- Reklama na blogu bez zgody jego autora jest niedozwolona. Wszelkie związane z nią wpisy będą usuwane.
- Reklama na profilu „Na tropie Historii” na Facebooku czy innych mediach społecznościowych bez zgody autora bloga jest zabroniona. Wszelkie niezgodne z tym punktem wpisy na profilach będą kasowane.
- Wszystkie wpisy reklamowe są wyraźnie oznaczone. Jeśli nie ma we wpisie stosownego oznaczenia, oznacza to, że podjąłem się opisu / recenzji / wspominek o czymś na własną rękę, samodzielnie kupując dany produkt lub usługę.
VI POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
- Regulamin bloga „Na tropie Historii” może zostać zmieniony jedynie przez osobę prowadzącą bloga.
- Aby zmiany weszły w życiu, należy ogłosić je na blogu oraz na oficjalnych profilach na portalach społecznościowoych
- Jeśli ogłoszenie o zmianach w regulaminie nie mówią inaczej, zmiany wchodzą w życie trzy dni po ich ogłoszeniu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz